Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 06:48 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Η χρήση υγραερίου - LPG στα ΙΧ οχήματα έχει επιτραπεί από τον Νόμο 2773/99 (Φ.Ε.Κ. Α’286/ 22.12.1999) και την Υπ. Απόφ. 18586/698/ 29.3.2000.

Με βάση την τιμή της βενζίνης και του υγραερίου, η μετατροπή ενός συμβατικού βενζινοκίνητου ΙΧ ώστε να μπορεί να καίει και υγραέριο φαντάζει σωτήρια. Είναι όμως αυτό το μόνο που θα πρέπει να σκεφθεί ο υποψήφιος αγοραστής?

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Παρα πολυ σωστο ερωτημα,Προκοπη. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Η μετατροπή αυτή στο κινητήρα δεν τον επιβαρύνει??? Δλδ λέω εγώ στο μυαλό μου όταν αγοράζω ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης και πάω και το κάνω να καίει και υγραέριο δεν επιβαρύνω τη μηχανή... Δε γνωρίζω ακριβώς τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου στο θάλαμο σε σχέση με τη βενζίνη αλλά μου ακούγεται απλοϊκά σαν να βάζεις στο αμάξι σου ΝΙΤΡΟ σε πιο απλή μορφή... Έχω δεί ενός φίλου το αυτοκίνητο, τζιπ μεγάλου κυβισμού που το έχει βάλει εδω και 7 μήνες ότι του έβγαλε 3 χοντρά προβλήματα στο κινητήρα και στο καταλύτη και το είδα με άλλο μάτι, αλλά έχω ακούσει και απο άλλους ότι είναι ευχαριστημένοι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
chris-C4coupe έγραψε:
Η μετατροπή αυτή στο κινητήρα δεν τον επιβαρύνει??? Δλδ λέω εγώ στο μυαλό μου όταν αγοράζω ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης και πάω και το κάνω να καίει και υγραέριο δεν επιβαρύνω τη μηχανή... Δε γνωρίζω ακριβώς τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου στο θάλαμο σε σχέση με τη βενζίνη αλλά μου ακούγεται απλοϊκά σαν να βάζεις στο αμάξι σου ΝΙΤΡΟ σε πιο απλή μορφή... Έχω δεί ενός φίλου το αυτοκίνητο, τζιπ μεγάλου κυβισμού που το έχει βάλει εδω και 7 μήνες ότι του έβγαλε 3 χοντρά προβλήματα στο κινητήρα και στο καταλύτη και το είδα με άλλο μάτι, αλλά έχω ακούσει και απο άλλους ότι είναι ευχαριστημένοι...


εγω που το εχω 1 χρονο σχεδον, δεν εχω κανενα προβλημα. Αν δε σου κανει κοπο, ρωτησε τον φιλο σου (και πες το μας) ποιο συστημα υγραερίου έβαλε, απο ποια εταιρεία, και τι προβληματα ακριβως έβγαλε.
Θα ηταν πολυ χρησιμο να μαζευουμε πληροφοριες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Ξέρω φίλε μου απο ποιά εταιρεία είναι και ειναι νομίζω απο τις καλές εταιρείες στη Βόρεια Ελλάδα.... Η εκδοχή τους ήταν ότι λόγω μεγάλου κυβισμού επιπονείται το σύστημα περισσότερο... Του έβαλαν μετά μεγαλύτερα μπεκ ψεκασμού και δεν είχε κάτι μετά αλλά πλέον το αμάξι δεν έχει τρελές διαφορές σε θέμα χιλιομέτρων που διανύει....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
MeddlingMageGR έγραψε:
chris-C4coupe έγραψε:
Η μετατροπή αυτή στο κινητήρα δεν τον επιβαρύνει??? Δλδ λέω εγώ στο μυαλό μου όταν αγοράζω ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης και πάω και το κάνω να καίει και υγραέριο δεν επιβαρύνω τη μηχανή... Δε γνωρίζω ακριβώς τα χαρακτηριστικά καύσης του υγραερίου στο θάλαμο σε σχέση με τη βενζίνη αλλά μου ακούγεται απλοϊκά σαν να βάζεις στο αμάξι σου ΝΙΤΡΟ σε πιο απλή μορφή... Έχω δεί ενός φίλου το αυτοκίνητο, τζιπ μεγάλου κυβισμού που το έχει βάλει εδω και 7 μήνες ότι του έβγαλε 3 χοντρά προβλήματα στο κινητήρα και στο καταλύτη και το είδα με άλλο μάτι, αλλά έχω ακούσει και απο άλλους ότι είναι ευχαριστημένοι...


εγω που το εχω 1 χρονο σχεδον, δεν εχω κανενα προβλημα. Αν δε σου κανει κοπο, ρωτησε τον φιλο σου (και πες το μας) ποιο συστημα υγραερίου έβαλε, απο ποια εταιρεία, και τι προβληματα ακριβως έβγαλε.
Θα ηταν πολυ χρησιμο να μαζευουμε πληροφοριες.

Τη δεξαμενή καυσίμου την έβαλες στη ρεζέρβα ??? Πόσο σου πάει με ένα γέμισμα??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Επειδη εχουν υποθει πολλα πραγματα περι LPG και βρισκονται διασπαρτα σε ολο το φορουμ, για καθε μοντελο (σχεδον), μηπως θα ηταν καλυτερο να μαζευτουν ολες οι πληροφοριες εδω?

Επι του θεματος, μιας και ειχα μια συζητηση με τον MeddlingMageGR, πες μας και εδω Δημητρη ποσο πηγε το υγραεριο αυτες τις μερες?
Ποσο μειωθηκε το κερδος σε σχεση με τη βενζινη?

:roll

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Δεκ 2010, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Blanc Ange έγραψε:
Επειδη εχουν υποθει πολλα πραγματα περι LPG και βρισκονται διασπαρτα σε ολο το φορουμ, για καθε μοντελο (σχεδον), μηπως θα ηταν καλυτερο να μαζευτουν ολες οι πληροφοριες εδω?

Επι του θεματος, μιας και ειχα μια συζητηση με τον MeddlingMageGR, πες μας και εδω Δημητρη ποσο πηγε το υγραεριο αυτες τις μερες?
Ποσο μειωθηκε το κερδος σε σχεση με τη βενζινη?

:roll


Σορρυ, τώρα το είδα..
Το υγραέριο παίζει πλέον στα 0,77 - 0,80. Η άυξηση ξεκίνησε απο τα μέσα Νοεμβρίου. Ηταν 0,66 και 15 μέρες πήγε αρχικά στα 0,73 και σήμερα είναι στα 0,77. Υπάρχουν και υψηλότερες τιμές, αλλα τα πρατήρια είναι ακτός Αθηνών. Πάντως σε Αθήνα και Θεσσαλονικη, δεν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στην τιμή του LPG. (http://www.gasprice.gr/)
To οτι το υγραέριο πωλείται 0,77, σημαίνει οτι με την αυξημένη κατανάλωσή που έχει περι του 20-25%, είναι σαν να βάζουμε βενζίνη στα 0,96. Οπότε πάλι συμφέρει.

Στο τελευταίο φουλάρισμά μου, για 341χλμ απόστασης, έδωσα 33,73 ευρώ.
Μέση κατανάλωση 12,5/100 με υγραέριο.
Απο αυτό και μόνο το φουλάρισμα, και συγκρίνοντάς το με μια πολύ χαμηλή τιμή βενζίνης (1,515) κέρδισα 20,54 ευρώ. Φαντάσου σε κάθε γέμισμά σου να κερδίζει ενα 20ευρω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
αν ενα συστημα γκαζιου(4ης ή 5ης γενιας πλεον)ρυθμηστη σωστα μετα την τοποθετηση του δεν
υπαρχουν προβληματα στο αυτοκινητο.το μονο που ενδεχεται να αλλαξει ειναι ο χρονος αντικαταστασης
των μπουζι.και αυτο επειδη το υγραεριο εχει περισσοτερα οκτανια απο την βενζινη κανει τελεια καυση
με αποτελεσμα να δουλευει ο χωρος καυσης σε ελαφρως μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο την βενζινη
επυβαρηνωντας ετσι τα μπουζι.ξερω landrover με v8 κινητηρες 3,2 3,5 3,9 κυβικων που κανουν
extreme χρηση εκτος δρομου καινε γκαζι και δεν τρεχει καστανο.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Ιαν 2011, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
PANOURAMIX έγραψε:
αν ενα συστημα γκαζιου(4ης ή 5ης γενιας πλεον)ρυθμηστη σωστα μετα την τοποθετηση του δεν
υπαρχουν προβληματα στο αυτοκινητο.το μονο που ενδεχεται να αλλαξει ειναι ο χρονος αντικαταστασης
των μπουζι.και αυτο επειδη το υγραεριο εχει περισσοτερα οκτανια απο την βενζινη κανει τελεια καυση
με αποτελεσμα να δουλευει ο χωρος καυσης σε ελαφρως μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο την βενζινη
επυβαρηνωντας ετσι τα μπουζι.ξερω landrover με v8 κινητηρες 3,2 3,5 3,9 κυβικων που κανουν
extreme χρηση εκτος δρομου καινε γκαζι και δεν τρεχει καστανο.


ευγε συνονόματε...
γι αυτό και η Bosch έβγαλε αυτά τα μπουζί!!
http://www.bosch.com.au/content/language1/html/6578.htm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Κανοντας καποιους υπολογισμούς ετσι για να περναει η ώρα
με δεδομενα για το δικό μου αυτοκίνητο
-μεση κατανάλωση μεχρι τώρα με βενζίνη,
-λίτρα καυσίμου που εχει καταναλώσει για τα χιλιόμετρα αυτα,
...........(ο μετρητης κατανάλωσης του αυτοκίνητου έχει μια απόκληση απο τη πραγματική κατανάλωση 8% περίπου προς τα πάνω. μεσα σε αυτό υπάρχουν και τα σφάλματα των υπολογισμών η ακρίβεια της αντλίας {κλεψιμο} κτλ).....
-με τιμή βενζίνης σημερινή 1,55/lt
-με τιμη υγραερίου 0,80/lt
-αυξημένη μεση κατανάλωση 20%/lt

τό κέρδος σε χρήμα για χρήση υγραερίου ειναι 465€ ανα 10.000χλμ
το κέρδος μεγαλώνει (αντίστοιχα μειώνονται τα χιλιόμετρα απόσβεσης της εγκατάστασης)
-οσο αυξάνεται η τίμή της βενζινης
-οσο μικραίνει η διαφορά κατανάλωσης σε lt (τα 5ης γενιάς λέει υπόσχονται διαφορα max 10%)
- σίγουρα υπάρχουν και αλλες παράμετροι αλλα δε μπορώ να σκεφτώ τώρα.... :scratch

χωρις να λαμβάνω υπόψη τα οφέλη απο τη συντήρηση του κινητήρα λόγω καθαρότερης καυσης κτλ κτλ... μιας και αν το βάλω τελικά η συντήρηση θα γίνεται όπως προβλέπει το service manual,
νομίζω πως το σύστημα συμφέρει οπως και να έχει, αρκει να κρατήσει κανεις το αυτοκίνητο για τα επόμενα χρόνια.
για το δικό μου το αμάξι αν το κόστος εγκαταστασης απο μια πρώτη εικόνα που πήρα ειναι 1450€
με κέρδος 465 ανα 100000χλμ θα κάνω απόσβεση σε 32000χλμ περίπου. με αυξηση της τιμής της βενζίνης τα χιλίομετρα απόσβεσης μειώνονται αισθητα.
ο χρόνος απόσβεσης νομίζω δεν έχει νόημα. τα χιλιόμετρα αυτα μπορεί να γίνουν σε ενα ή σε 4 χρόνια. τό σύστημα πάντως θα μείνει και θα φέρνει κέρδος μεχρι το 2018 τουλάχιστον. απο εκει και μετα ......ιδωμεν.....

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4 Thp & Lpg
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Ανοίγω νέο θέμα για να μην γίνομαι off topic γράφοντας σε παραπλήσια θέματα που αφορούν Ds3 και Lpg ή C4 χωρίς τον THP. Αν οι υπεύθυνοι του club θεωρήσουν ότι είναι περιττό ας το μεταφέρουν η διαγράψουν.

Έχοντας διαβάσει και ξαναδιαβάσει εδώ μέσα οτιδήποτε αφορά το υγραέριο και για τους λόγους που ήδη έχω αναφέρει έχω καταλήξει στο ότι το θέλω.

Θα μου πεις τι το ήθελες το Turbo αφού το πήρες για επιδόσεις κτλ κτλ.
Έστω ότι χάνω ένα 10% σε επιδόσεις, ok δε τρέχει και τίποτα. Έτσι κι αλλιώς αρκετή δύναμη έχει, σπάνια το σπάω, κοντρακιάς δεν είμαι, και τι δύναμη του την εκμεταλλεύομαι εκεί που ακριβώς χρειάζεται.
Είναι κρίμα όμως να ακυρώνω εκδρομούλα στα Γιάννενα σκεπτόμενος 80€ που όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα…….και η βενζίνη δεν έχει πάει ακόμα 2€ όπως λένε ότι θα πάει.

Στη Πάτρα πλέον απ’ ότι ξέρω υπάρχουν τρεις εγκαταστάτες συστημάτων υγραεριοκίνησης και η πρώτη αντλία KolokithasGas ετοιμάζεται. (έχει ήδη καθυστερήσει αλλά επειδή βρίσκεται 2΄ από το σπίτι μου βλέπω ότι η εργασίες προχωρούν

Ό ένας ανήκει στο δίκτυο service και εμπορίας group Vag.

Πήγα και ρώτησα στους άλλους δύο και η αλήθεια είναι πως με μπέρδεψαν λιγάκι.
Ο πρώτος που πήγα είναι ο Χρυσόπουλος, έχει εξουσιοδοτημένο service Mazda και τον ξέρω προσωπικά. (πηγαίναμε μαζί σχολείο).
Ανήκει στη Lpg AutoHellas και τοποθετεί συστήματα Versus. Νομίζω Πολωνικά (http://www.versusgas.com/ )
Έχει τοποθετήσει μέχρι τώρα σε 40 περίπου οχήματα. Σε Thp όμως όχι. Μου έδωσε την παρακάτω προσφορά

Σύστημα Υγρ/Κίνησης 4ης Γενιάς
1) maxi kit τετραπλό 379,26
2) ντεπόζιτο εσωτερικό (ρεζέρβας) 55Lt 630x225 135,00
3) πολυβαλβίδα 75,00
4) χαλκοσωλήνας 2μ Φ8 8,10
5)Διάφορα 10,40
6)Αντάπτορες σετ 50,00
7)Τάπα πλήρωσης απλή 13,00
8)Kit Lpg oil (ανα 10000χλμ) 52,00 (αλλά την πρώτη φορά δε το πληρώνω)
9)Μηχανολόγος 30,00
10)Τοποθέτηση (13εργ/ρες) 442,00

Σύνολο με ΦΠΑ. 1405,59

Αυτό που με μπέρδεψε είναι ότι μου προτείνε 4ης γενιάς και όχι πέμπτης γιατί λέει το πέμπτης δεν κάνει για το αυτοκίνητο μου γιατί δεν είναι αμέσου ψεκασμού :surprised και ότι το 5ης προβλέπετε για προδιαγραφές ρύπων Euro 5 :angry
Το σύστημα δεν είναι σίγουρο ότι μπαίνει και πρέπει να του το αφήσω για 5 μέρες για να λύσει την πολλαπλή εισαγωγής, να δει αν μπαίνει. Αν τελικά δε μπαίνει δε πληρώνω τίποτα. Αν μπαίνει η επιπλέον αυτή εργασία θα κοστίσει κάτι λίγο το οποίο θα το δούμε στο τελικό ποσό (Κανά 50ρι)
Δυστυχώς δε μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Έφυγα σχεδόν τρέχοντας

Ο δεύτερος που πήγα είναι δίπλα την αντλία του Κολοκυθά και είναι συνεργείο και αυτό της Mazda. Επειδή έτρεχαν και δεν έφταναν από τη πολύ δουλειά επί τροχάδην ο τεχνικός που είδε το αυτοκίνητο μου είπε ότι περιμένει απάντηση από Ιταλία για ένα έτοιμο κιτ το οποίο είναι παραμετροποίησιμο. Το πρόβλημα είναι ότι έρχεται ρεταρισμένο για τον συγκεκριμένο κινητήρα και στην περίπτωση που αλλάξω εγώ κάτι πχ ένα φίλτρο το κιτ πρέπει να μπορεί να δεχτεί τυχόν ρυθμίσεις για να μην προκληθεί κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα. Χαρακτηριστικά μου είπε ότι δεν είναι λίγα στην Αθήνα τα fsi που έχουν σπάσει…
Προσφορά δε μου έδωσε ακόμα αλλά στο περίπου είναι 1800€

Σκέτη απογοήτευση…. :sad :angr

Σόρρυ για το μακροσκελές ποστ αλλά θέλω γνώμες και ιδιαίτερα από όσους το έχουν ψάξει το θέμα….

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Thp & Lpg
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μην το κάνεις ρε Τίμμο........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Thp & Lpg
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
τίμο καλύτερα βάλε ένα οίκο πρόγραμμα κ θα καις λιγότερο κ θα έχεις λίγο παραπάνω δύναμη

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: to υγραέριο (LPG) or not ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιαν 2011, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Φίλε timman εγώ θα σου πρότεινα να το αναβάλεις για λίγους μήνες.

Έχω εγκατάσταση LPG στο C5 εδώ κ 5 μήνες περίπου. Έγραψα πάνω από 20 χιλιάδες απροβλημάτιστα και οικονομικά χιλιόμετρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή ανάγκη ρύθμισης. Το κιτ είναι ότι φθηνότερο υπάρχει, ένα τουρκικό Aldesa 4ης γενιάς των 1100ε, καθώς την εποχή που περάστηκε οι λίστες αναμονής στα high end 5ης γενιάς ξεπερνούσαν το εξάμηνο.

Μπορώ να πω πως είμαι ενθουσιασμένος από την ιστορία lpg μέχρι στιγμής.


Γιατί όμως σου προτείνω να το αναβάλεις:

- Δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτα για την τιμή του lpg. Δεν είναι διατιμημένο είδος, τα δυιλιστήρια δεν δημοσιεύουν καν τιμή, και στο Ελλαδιστάν ο καθένας μπορεί να πουλάει όσο θέλει. Μπορούν και να συνεννοηθούν οι βενζινάδες σε μία περιοχή, κρατώντας τις τιμές αδικαιολόγητα ψηλά. Συγκεκριμένα, το 1ο γέμισμα μέσα Αυγούστου έγινε με 0,63 για να φτάσω να βάλω με 0,85 πριν 3 εβδομάδες στο ίδιο πρατήριο (Θέρμη Θεσσαλονίκης). Τώρα η τιμή έπεσε κάπως στα 0,79 αλλά με αυτά που είδα έχω τρομάξει. Δεν μου εγγυάται κανείς πως δεν θα το πληρώνω 1,1 e/lt σε ένα τρίμηνο, ακριβώς επειδή ζω στην Ελλάδα.

- Μην ακούς ιστορίες για “κλειδωμένες” τιμές σε σχέση με τη βενζίνη μέχρι το 2018. Ολη αυτή η παραπληροφόρηση αφορά ΟΔΗΓΙΑ της Ευρωπαικής ένωσης και τίποτα παραπάνω. Για παράδειγμα, οδηγία υπάρχει εδώ κ πολλά χρόνια για την αδασμολόγητη εισαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ από χώρες της ΕΕ και ξέρεις πόσο τηρείται....

- Έχεις ένα οικονομικό μοτέρ, που συνδιάζεται με εξάρι κιβώτιο => αν πράγματι θελήσεις να κινηθείς οικονομικά, μπορείς να το καταφέρεις χωρίς να σέρνεσαι.

- Το κυριώτερο: ΚΑΝΕΝΑΣ μα κανένας εγκαταστάτης δε δίνει ΚΑΜΙΑ εγγύηση για βλάβες στον κινητήρα σου, για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ χρονικό διάστημα. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τί φθορές θα προκύψουν μακροπρόθεσμα και πότε θα πάρεις τις βαλβίδες εξαγωγής στο χέρι. Μπορεί να είναι μετά από 10 χιλιάδες χλμ, μπορεί και μετά από 210 χιλιάδες χλμ. Κανείς δεν μπορεί να σου πεί με σιγουριά, γιατί δεν γνωρίζει ο ίδιος. Και φυσικά, στην αρχή όλα είναι ρόδινα...

- Καλό είναι ο εγκαταστάτης που θα μετατρέψει το αυτοκίνητό σου, να μην είναι η πρώτη φορά που το βλέπει, να μη μάθει στο δικό σου μοτέρ. Από τα λίγα που ξέρω, THP δεν αναλαμβάνει πολύς κόσμος γιατί ακριβώς δεν τα γνωριζουν. Ούτε πολλά κιτ υπάρχουν που να έχουν σχεδιαστεί για το συγκεκριμένο κινητήρα. Συνεπώς, το στατιστικό σου δείγμα είναι ελάχιστο αν όχι μηδενικό.

- Και φυσικά χάνεις την εργοστασιακή εγγύηση, αν υπάρχει.


Τέλος, να αναφέρω πως η ιστορία lpg είναι ένα ρίσκο!

Μέχρι στιγμής έχω κάνει απόσβεση την εγκατάσταση, και σε ένα εξάμηνο θα έχω κάνει απόσβεση και τον κινητήρα. ΜΕΤΑ θα αρχίσω να έχω οικονομία!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 24 [ 347 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Επόμενο



Συναφή θέματα

Υγραεριο σε DS3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 81
Έρχονται στην Ελλάδα μοντέλα Alfa Romeo & Fiat με υγραέριο
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 2
Υγραεριο σε C2 VTS mk1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: panosfx
Απαντήσεις: 45
Παιδιά SOS- C4 grand picasso και υγράεριο ..!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Africanos
Απαντήσεις: 47
Υγραέριο σε Xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΜΑΚΗΣ 66
Απαντήσεις: 108
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ